Veel gestelde vragen

 

Worden mijn persoonlijke gegevens vertrouwelijk behandeld?
Om je bestelling te verwerken heb ik je naam, (factuur- en verzend-) adres, e-mailadres nodig. Deze gegevens worden vertrouwelijk behandeld en alleen gebruikt om je bestelling te kunnen versturen en de betaalgegevens te kunnen controleren.

Moet ik een account aanmaken om te kunnen bestellen?
Om een bestelling te kunnen plaatsen heb ik je naam, adres en e-mailadresnodig. Een account aanmaken is niet verplicht. Na het plaatsen van je bestelling kun je een account aanmaken, bij een volgend bezoek kun je je eenvoudig aanmelden en hoef je dus niet je gegevens opnieuw in te vullen. Als je een account bij Simpel en Puur hebt kun je eenvoudig je bestellingen volgen en je orderhistorie inzien.

Het lukt me niet om een bestelling te plaatsen, wat moet ik doen?
Stuur Simpel en Puur een e-mail op info@simpelenpuur.nl en geef in het kort aan wat er misgaat. Ik neem zo snel mogelijk contact met je op. Ik kan je ook bellen, vermeld dan even je telefoonnummer in het bericht.

Waar kan ik een cadeaubon of kortingscode inwisselen?
Wanneer je klaar bent met winkelen en (deels) af wilt rekenen met een cadeaubon of kortingscode zie je onderaan in je shoppingbag ‘Heb je een kortingscode?’. Hier voer je de code van je cadeaubon of de code van de desbetreffende actie in en klik op ‘Toepassen’, het bedrag zal verrekend worden met het totaalbedrag van je bestelling. Op actiecodes wordt geen geld teruggegeven. Op cadeaubonnen geef ik ook geen geld terug, voor het eventuele restantbedrag wat overblijft wordt een nieuwe unieke code aangemaakt zodat je deze de volgende keer kan gebruiken.

Ik heb een verkeerd artikel ontvangen, wat moet ik doen?
Ik doe erg mijn best om dit soort vergissingen te voorkomen, toch kan een foutje er in sluipen.. Laat het in een email via info@simpelenpuur.nl  weten dat je iets verkeerd hebt ontvangen en welk product je wel graag wilt ontvangen. Ik zal dan zo spoedig mogelijk het juiste artikel naar je opsturen en de retourverzendkosten met je verrekenen.

Hoe kan ik contact met jullie Simpel en Puur opnemen?
Je kunt contact met Simpel en Puur opnemen via info@simpelenpuur.nl of telefonisch op 06-29149654

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat moet ik doen?
Ga rechtsboven naar de pagina ‘Mijn account’ en voer hier je emailadres in waarmee je je al eerder bij Simpel en Puur hebt geregistreerd. Klik vervolgens op ‘Vraag een nieuw wachtwoord aan’ en je krijgt een nieuw wachtwoord van mij toegestuurd. Dit kun je na het inloggen weer wijzigen in je eigen accountgegevens.

Hoe kan ik me afmelden voor de nieuwsbrief?
Onderaan iedere nieuwsbrief die je van Simpel en Puur ontvangt heb je de mogelijkheid om je uit te schrijven, door te klikken op “uitschrijven nieuwsprief”
Ik heb een klacht, wat moet ik doen?
Lees hier meer over bij ‘Klachten & Garantie’.

Mijn gegevens zijn veranderd, waar kan ik deze wijzigen?
Rechtsboven op de homepagina kun je inloggen met je account. Eenmaal ingelogd zie je je huidige gegevens en heb je de optie om je gegevens aan te passen zoals je verzend- en factuuradres en je wachtwoord.